Szkolenie nr 1:
Kreatywne metody poszukiwania pomysłów na innowacje
Kiedy: Poniedziałek 20.09.2021, godz. 9:30-13:30
Gdzie: online
WYPEŁNIJ FROMULARZ ZGŁOSZENIOWY: https://forms.office.com/r/TsNg87nj12
WOLNE MIEJSCA: 7 (decyduje kolejność zgłoszenia)
Regulamin: https://bit.ly/3thbPVU
W programie m.in.:
- Design Thinking – myślenie projektowe
- Kluczowe metody generowania pomysłów i poszukiwania rozwiązań projektowych
- Praktyka pracy projektanta w procesie generowania pomysłów
- Metody kreatywne w procesie rozwoju innowacji – perspektywa przedsiębiorcy
Prowadząca:
WERONIKA GOCHACKA-GALIARDI
Strateg designu i współzałożycielką DESIGN PROVISION. Od kilkunastu lat prowadzi projekty i szkolenia w zakresie budowania strategii, zarządzania designem, Design Thinking oraz Service Design. Do tej pory współpracowała m.in. z takimi firmami, jak: ING Bank (Polska, Niemcy, Holandia), Santander Bank Polska S.A. (dawniej BZ WBK), Docplanner (ZnanyLekarz.pl), Costa Coffee, Warta, Polpharma, Mercer Services Polska czy Narodowy Instytut Audiowizualny (obecnie FINA). Doświadczenie zawodowe zdobyła m.in.w brytyjskim Design Council w Londynie, gdzie przez 5 lat pracowała jako project manager w obszarze edukacji oraz wsparcia dla biznesu, sektora publicznego i biur transferu technologii. Od 2013 roku wykłada na podyplomowych studiach Projektowanie Usług na Uniwersytecie SWPS. Od 2020 roku, wraz z Magdą Kochanowską, objęła kierownictwo merytoryczne tego kursu.
MODERATOR:
TOMASZ SZYMAŃSKI
Managing Partner TGTH, agencji projektującej innowacyjne rozwiązania w Polsce i zagranicą.
Pracował przy budowaniu innowacji oraz modelu komunikacji m.in. dla PayU CEE, PLNY LALA, panGenerator, a także prowadził rozwoju usług i produktów dla marki w Innej Bajce, Warta, oraz działania budujące kulturę innowacji w Banku Pekao SA oraz instytucjach zdrowia publicznego i kultury.
Wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Socjologia Cyfrowa oraz Uniwersytetu SWPS w School of Ideas.
„Konteksty skutecznego projektowania innowacji” 2021
KIEDY: 20-24 WRZEŚNIA 2021
GODZINA: 9:30-13:30
GDZIE: ONLINE
KOSZT: BEZPŁATNE
ZAPISY: https://bit.ly/3t7tPlv
REGULAMIN: https://bit.ly/3thbPVU
Każdy z uczestników może zapisać się na cały cykl lub tylko wybrane szkolenie.
Cykl szkoleń dedykowany w sposób szczególny:
- osobom pracującym lub planującym pracę w zespołach ds. rozwoju nowego produktu lub usługi, w tym: projektantom wzornictwa przemysłowego, projektantom grafiki użytkowej, architektom, studentom i absolwentom kierunków projektowych
- pracownikom firm produkcyjnych i usługowych – menedżerom, technologom, marketingowcom, sprzedawcom, kierownikom projektów
Dzięki szkoleniom:
- lepiej zrozumiesz konteksty, czynniki sukcesu i możliwości uzupełnienia procesu wzorniczego w przedsiębiorstwach o aspekty podnoszące jego skuteczność
- poznasz kluczowe aspekty projektowania usług i znajomość roli projektanta wzornictwa w tym procesie
- zrozumiesz miejsce badań w procesie rozwoju nowego produktu, nauczysz się doboru metodyk badawczych przydatnych w pozyskiwaniu informacji o potrzebach użytkowników oraz interpretacji wyników i ich zastosowanie w briefach na nowe projekty i usługi
- poznasz rolę projektowania graficznego w budowie spójnej komunikacji wizualnej, a także kompleksowego budowania marki
- zdobędziesz wiedzę i umiejętności z zakresu doboru i zastosowania technik wspomagających kreatywne myślenie w procesie rozwoju innowacji – z perspektywy przedsiębiorcy i projektanta
- poznasz znaczenie znajomości trendów w procesie rozwoju nowego produktu i usługi, metody jakościowe badania trendów oraz implementacji wyników tych analiz w procesie rozwoju nowego produktu
Projekt obejmuje cykl pięciu jednodniowych szkoleń, które zorganizowane będą w formule online. Istnieje możliwość wzięcia udziału w wybranym szkoleniu/szkoleniach lub w całym cyklu. Pierwszeństwo wpisania na listę uczestników mają przedstawiciele sektora przemysłów kreatywnych.
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu pochodzących z Funduszu Promocji Kultury, uzyskanych z dopłat ustanowionych w grach objętych monopolem państwa, zgodnie z art. 80 ust. 1ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.
Date:
6 września 2021