Szkolenie nr 3:
Badania (w tym rynkowe i potrzeb użytkowników) jako nieodzowny etap zbierania wytycznych do briefów projektowych
Kiedy: środa, 22.09.2021, godz.: 9:30-13:30
Gdzie: online
WYPEŁNIJ FROMULARZ ZGŁOSZENIOWY: https://forms.office.com/r/L95qjyZcTK
WOLNE MIEJSCA: 37 (decyduje kolejność zgłoszenia)
Regulamin: https://bit.ly/3thbPVU
W programie m.in.:
- Miejsce badań w procesie rozwoju nowego produktu
- Metodyki badawcze przydatne w pozyskiwaniu informacji o potrzebach użytkowników
- Dobór badań do specyfiki danego projektu
- Efektywne zintegrowanie badań na użytkownikach z procesem sprzedaży i obsługi klienta
- Interpretacja wyników badań i ich miejsce w briefach na nowe projekty i usługi
Prowadząca:
DR JOANNA JURGA
Projektantka produktu i przestrzeni, badaczka w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego oraz wykładowczyni w School of Form. Specjalistka projektowania dedykowanego poczuciu bezpieczeństwa. W swojej pracy chętnie porusza zagadnienia z zakresu designu synestetycznego i spekulatywnego. Analogowa astronautka i dwukrotna komandorka symulacji misji kosmicznych w Mobilnej Stacji Badawczej Lunares. Nauczycielka medytacji i pasjonatka kosmosu. Współpracowała przy projektach badawczych z infuture hatalska foresight institute i Instytutem Kontekstów Pracy. Wyróżniona na międzynarodowych wystawach i festiwalach, takich jak Łódź Design Festival, Gdynia Design Days czy Dutch Design Week. Finalistka konkursów MakeMe, Young Polish Designer, Innovation Ad oraz Jutronauci.
MODERATOR:
TOMASZ SZYMAŃSKI
Managing Partner TGTH, agencji projektującej innowacyjne rozwiązania w Polsce i zagranicą.
Pracował przy budowaniu innowacji oraz modelu komunikacji m.in. dla PayU CEE, PLNY LALA, panGenerator, a także prowadził rozwoju usług i produktów dla marki w Innej Bajce, Warta, oraz działania budujące kulturę innowacji w Banku Pekao SA oraz instytucjach zdrowia publicznego i kultury.
Wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Socjologia Cyfrowa oraz Uniwersytetu SWPS w School of Ideas.
„Konteksty skutecznego projektowania innowacji” 2021
KIEDY: 20-24 WRZEŚNIA 2021
GODZINA: 9:30-13:30
GDZIE: ONLINE
KOSZT: BEZPŁATNE
ZAPISY: https://bit.ly/3t7tPlv
REGULAMIN: https://bit.ly/3thbPVU
Każdy z uczestników może zapisać się na cały cykl lub tylko wybrane szkolenie.
Cykl szkoleń dedykowany w sposób szczególny:
- osobom pracującym lub planującym pracę w zespołach ds. rozwoju nowego produktu lub usługi, w tym: projektantom wzornictwa przemysłowego, projektantom grafiki użytkowej, architektom, studentom i absolwentom kierunków projektowych
- pracownikom firm produkcyjnych i usługowych – menedżerom, technologom, marketingowcom, sprzedawcom, kierownikom projektów
Dzięki szkoleniom:
- lepiej zrozumiesz konteksty, czynniki sukcesu i możliwości uzupełnienia procesu wzorniczego w przedsiębiorstwach o aspekty podnoszące jego skuteczność
- poznasz kluczowe aspekty projektowania usług i znajomość roli projektanta wzornictwa w tym procesie
- zrozumiesz miejsce badań w procesie rozwoju nowego produktu, nauczysz się doboru metodyk badawczych przydatnych w pozyskiwaniu informacji o potrzebach użytkowników oraz interpretacji wyników i ich zastosowanie w briefach na nowe projekty i usługi
- poznasz rolę projektowania graficznego w budowie spójnej komunikacji wizualnej, a także kompleksowego budowania marki
- zdobędziesz wiedzę i umiejętności z zakresu doboru i zastosowania technik wspomagających kreatywne myślenie w procesie rozwoju innowacji – z perspektywy przedsiębiorcy i projektanta
- poznasz znaczenie znajomości trendów w procesie rozwoju nowego produktu i usługi, metody jakościowe badania trendów oraz implementacji wyników tych analiz w procesie rozwoju nowego produktu
Projekt obejmuje cykl pięciu jednodniowych szkoleń, które zorganizowane będą w formule online. Istnieje możliwość wzięcia udziału w wybranym szkoleniu/szkoleniach lub w całym cyklu. Pierwszeństwo wpisania na listę uczestników mają przedstawiciele sektora przemysłów kreatywnych.
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu pochodzących z Funduszu Promocji Kultury, uzyskanych z dopłat ustanowionych w grach objętych monopolem państwa, zgodnie z art. 80 ust. 1ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.
Date:
6 września 2021